Gloednieuwe brochure voor OCMW Overijse

Op 23 januari 2018, over deze onderwerpen: OCMW, Opvang, Senioren, Welzijn, Zorg
Joke Lenseclaes met OCMW brochure

Maandag 22 januari werd er tijdens de OCMW-raad de gloednieuwe brochure van OCMW-Overijse voorgesteld. In deze brochure willen we graag een overzicht geven van alle diensten die ons OCMW aanbiedt. We hebben ervoor gekozen om onze ouderenzorg in de schijnwerpers te zetten. Enerzijds zijn onze diensten er om ouderen van onze gemeente de kans te bieden om zo lang mogelijk in hun vertrouwde omgeving te vertoeven. Anderzijds beschikken we over alternatieven voor als het zelfstandig thuis wonen niet meer lukt. Op de laatste pagina worden ook alle andere diensten waarvan onze inwoners kunnen gebruikmaken, opgesomd.

OCMW_wij zorgen voor jou

De lezer kan bij elk onderdeel telkens de juiste contactgegeven vinden. “Onze inwoners komen vaak plots in een situatie terecht waarbij zij of iemand uit hun omgeving nood heeft aan dienstverlening. Via deze handige brochure hopen wij de mogelijkheden duidelijk voor te stellen,” aldus Joke Lenseclaes, OCMW-voorzitter.