N-VA-Overijse heeft nieuw bestuur

Op 2 maart 2011

N-VA Overijse heeft een nieuwe bestuursploeg verkozen. Daarbij werd Filip Butaye (35), vroegere voorzitter van jeugdhuis De Vier Bomen, de nieuwe voorzitter. Hij volgt aftredend voorzitter Joris Kelchtermans op.

Uittredend ondervoorzitter Reinhilde Raspoet werd herkozen als ondervoorzitter. Daarnaast wordt de ploeg ook versterkt met Marleen Moyson als secretaris, Lieve Van Landeghem als penningmeester en Leo Vanderlinden en Joris Kelchtermans voor de communicatie. "Het nieuwe bestuur gaat zich toeleggen op de samenwerking met Overijse 2002 en de voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen 2012", klinkt het in een persmededeling. "Ook onze gemeenteraadsleden Jan De Broyer en Hugo Dewit, aangevuld met onze OCMW-raadsleden Stefan Vanderlinden en Joris Kelchtermans, maken deel uit van het vernieuwde N-VA-bestuur. Het nieuwe bestuur doet een oproep aan de Overijsenaren die zich willen inzetten voor een Vlaams en groen Overijse om contact op te nemen met de nieuwe voorzitter."